سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، با توجه به بازنشستگی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان قروه، طی حکمی از سوی عبیدالله رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان محمد علی مومنی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان قروه معرفی شد.

 

در حکم انتصاب محمد علی مومنی آمده است:

 

«نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی در مسائل فرهنگی و هنری و به موجب این ابلاغ از تاریخ 26‏‏/02‏‏/1400 به عنوان «سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه» منصوب  می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان در راستای تحقق مأموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موفق و مؤید باشید.

 

در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری محمد علی مومنی علاوه بر مسئولیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان از سال 1386 تا 139، کارشناس حراست اداره‌کل ارشاد و دبیر همایش تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی استان در سال‌های 1387 و 1389، همچنین ناظر جشنواره‌های تئاتر خیابانی مریوان، تئاتر کوردی سقز و تئاتر استانی دیده می‌شود.

 

شهر قُروه مرکز شهرستان قروه و در استان کردستان قرار دارد. این شهر در دشت وسیعی در ۹۳ کیلومتری شرق سنندج و شمال غربی همدان قرار دارد و از آغاز در طول جاده سنندج به طرف همدان توسعه یافته است. جمعیت شهرستان قروه بر اساس سر شماری نفوس و مسکن سال 1395، 140192 نفر می باشد که از این تعداد 94404 نفر آن شهری و 45788نفر را نیز روستاییان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 1058123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha