هیچ فتنه ای در دنیا رقم نمی خورد مگر با صحنه گردانی رژیم صهیونیستی

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در تجمع اعتراض آمیز مردم بجنورد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در هیج جای دنیا خصوصا در غرب آسیا هیچ فتنه و درگیری به وجود نمی آید مگر اینکه صحنه گردان آن رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «اسدالله جعفری» امروز چهارشنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم بجنورد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین گفت: امروز نقش رژیم صهیونیستی به ویژه نظام سلطه و به سرکردگی آمریکا در ایجاد جنگ و بروز فتنه در درون امت های اسلامی و با هدف به حاشیه بردن مسئله فلسطین بر همگان آشکار است.

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی، تشکیل گروه های تکفیری و داعشی را آخرین اقدامات رژیم صهیونیستی نام برد که با افزایش بیداری اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت، گسترش روحیه شهادت طلبی، تداوم راه و آرمان حاج قاسم سلیمانی و تقویت همدلی و وحدت گروه های جهادی و فلسطینی، به ورطه نابودی افتاده است.

 

وی با اشاره به تعبیر امام راحل که اسرائیل را همچون غده سرطانی نام برده، افزود: بنا به آیات قرآن، تنها راه حل مقابله با این رژیم جهاد، ایثار و مبارزه بی امان است چرا که تاریخ نشان داده گفتگو و مذاکره با این رژیم کارساز نیست.

 

حجت الاسلام جعفری به برنامه های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و با بیان اینکه اولین اقدام آنها پس از اشغال قدس، احداث شهرک های یهودی نشین، بود، افزود: این رژیم بدون درنظر گرفتن حق و حقوق فلسطینیان، آنان را از خانه و کاشانه خود اخراج کرد و حتی کسانی که مقاومت کردند، خانه ها را روی سرشان خراب کردند.

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی، ابطال سندهای مالکیت فلسطینیان را نمونه دیگر ظلم اسرائیل اعلام کرد و اظهارداشت: این رژیم در مرحله بعد اهالی کرانه باختری را از 90 درصد منابع آبی محروم کرد و تمام مناطق حاصلخیز در سیطره خود گرفت و فقط 10 درصد اراضی کشاورزی را در اختیار مردم فلسطین قرار داد.

 

وی، با بیان اینکه آنها حتی اراضی کشاورزی را تحت مالکیت خود درآوردند، افزود: این رژیم جعلی برای ایجاد فشار روحی و روانی در گستره 25 هزار کیلومتری از این سرزمین، 700 پست ایست بازرسی قرار داد تا با بهانه های مختلف و تفتیش بدنی، درگیری ایجاد کند.

 

حجت الاسلام جعفری، منع عبور و مرور، ترور شخصیت های تأثیرگذار فلسطینی، تخریب غیرقانونی منازل و ممنوعیت کسب و کار را از دیگر جنایات این رژیم نام برد و اظهارکرد: در حقیقت اسرائیل این منطقه را به کارگاه تولیدات صنعتی و پولشویی و محل پول های کثیف برای کشورهای غربی به خصوص آمریکا تبدیل کرده است.     

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه منظور ما از صهیونیست یهودی ستیزی نیست، بیان کرد: هدف، صهیونیست هایی هستند که بی پروا و بدون هیچ پایبندی به ارزش ها و منافع حقوق بشری، علیه ملت فلسطین و دیگر مظلومان جهان جنایت می کنند.

 

حاضران در این تجمع که در میدان شهید مرکز خراسان شمالی برگزار شده بود، با شعارهای کوبنده علیه رژیم صهیونیستی، جنایات آنان در فلسطین و سایر کشورهای آزادیخواه را محکوم کردند.

 

 

 

کد خبر 1058127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha