اخبار کوتاه از دفتر امام جمعه بردسیر

بازدید از تعدادی کارخانه، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز مظلوم مدرسه سیدالشهداء کابل و ... بخشی از اخبار کوتاه دفتر امام جمعه بردسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی اکبر کرمانی به مناسبت سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در تعدادی از کارخانه های بردسیر حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

 

 

بررسی مشکلات تولیدکنندگان

 

بر اساس این گزارش امام جمعه بردسیر از مراحل ساخت کارخانه تهیه خوراک دام شهرستان در شهرک صنعتی بازدید و مشکلات این کارخانه تولیدی را پیگیری کرد.

 

وی همچنین به اتفاق فرماندار از کارگاه موزائیک سازی لشکری و کارخانه گونی بافی بردسیر بازدید کرد‌ و به بررسی مشکلات این کارگاه و کارخانه پرداخت.

 

بزرگداشت شهدای دانش آموز کابل

 

به دنبال حادثه تروریستی کابل همچنین مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز مظلوم مدرسه سیدالشهداء کابل افغانستان توسط گروه های تروریستی در مهمانشهر بردسیر با سخنرانی و حضور امام جمعه بردسیر برگزار شد.

 

 

بازدید از امکانات دانشگاه آزاد 

 

امام جمعه بردسیر اخیراً نیز از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان بازدید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر دانشگاهی موفق و با امکانات بسیار خوب آموزشی، پژوهشی فرهنگی و ورزشی است.

 

همچنین دکتر آمنه فیروزآبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر هم با بیان اینکه بالغ بر هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گزارشی از حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی را ارائه داد.

 

 

 

 

کد خبر 1058167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha