آغاز بکار پویش «رأی اولی ها» در بستر شبکه شاد مازندران

شعبانی گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ پویش «رأی اولی ها» با هدف افزایش مشارکت و بیان ملاک های انتخاب اصلح در بستر شبکه شاد استان مازندران آغاز بکار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدشعبانی» امروز(29اردیبهشت) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1400 به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به 15 سرفصل شورای فرهنگ عمومی کشور به استان ها ابلاغ شده، اظهار کرد: کیفیت این سرفصل ها همانند گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، سرمایه اجتماعی، اخلاق عمومی، زنان و خانواده، بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی، فضای مجازی و... ارزشمند است اما می طلبد این شورا با ایفای نقش مطالبه گری به دنبال تحقق این سرفصل ها باشد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش مازندران افزود: این ۱۵سرفصل به ادارات ابلاغ شود تا هر دستگاه مطابق اولویت های سازمان مطبوع برنامه بدهد تا خروجی خوبی را شاهد باشیم.

 

وی در ادامه به اهمیت اوقات فراغت و برنامه ریزی برای دانش آموزان با هدف استفاده بهینه از این ایام، گفت: سازماندهی اوقات فراغت دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد.

 

شعبانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزو: پویش رأی اولی ها با هدف افزایش مشارکت و بیان ملاک های انتخاب اصلح در بستر شبکه شاد راه اندازی شده است.

 

وی به استقبال دانش آموزان از این پویش اشاره و خاطرنشان کرد: این پویش ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم است تا شوق و احساس خود را درجشن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را در شبکه آموزشی شاد نشان دهند.

 

کد خبر 1058227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha