خدمت مسئولان به مردم دزفول بهترین پاسداشت رشادت های آنها است

فرهمندپور با بیان اینکه دزفول باید در زمینه‌های تولید، صنعت، ورزش و هنر نیز پیشرفت کند گفت: بهترین پاسداشت نسبت به رشادت ها و ایثار مردم دزفول خدمت به آنها است.

«علی فرهمندپور» در حاشیه اولین ویژه برنامه الف دزفول که به مناسبت روز چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت (روز دزفول) در باغ موزه دفاع مقدس این شهر به روی آنتن رفت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول به جهت روحیه پایداری و همدلی مردمانش در طول هشت سال دفاع مقدس همیشه در حملات موشکی به عنوان اولین شهر و یا به تعبیر خاص‌تر الف دزفول بود که بعثیان نیز آن را به «بلد الصواریخ» یا شهر موشک‌ها می‌شناختند.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: قطعا استقامت، ایثار و الف بودن دزفول و مردمانش شایسته آن است که در دیگر حوزه‌ها از جمله تولیدات شهرستان، ورزش، هنر، صنعت و ... الف بماند و در زمینه‌های مختلف افتخار آفرینی کند.

 

وی اضافه کرد: تمام تلاشمان بر آن است که به پاس پایداری زبانزد مردم شهرستان دزفول و ادای دین به شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان دزفول تمام قد به مردمان دیار پایداری خدمت کنیم.

 

فرهمندپور ابراز کرد: با همکاری صدا و سیما مرکز خوزستان و رادیو دزفول ویژه برنامه «الف دزفول» به مناسبت فرارسیدن ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، به مدت ۷ روز از ساعت ۱۹ از محل باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان و رادیو دزفول به روی آنتن خواهد رفت.

 

وی یاد آور شد: این ویژه برنامه برای نمایش گوشه‌ای از مقاومت، پایداری، صبر و ایثار مردم شهرستان دزفول و وقایع هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان بر روی آنتن زنده خواهد رفت.

 

کد خبر 1058250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha