پایتخت مقاومت ایران در دفاع از فلسطین+تصاویر

مردم کرمان با راهپیمای خودرویی و سپس تجمع در گلزار شهدای کرمان از مزار سیدالشهدای مقاومت به فلسطین پیام حمایت همه جانبه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، پایتخت مقاومت ایران، چهارشنبه(۲۹ اردیبهشت) در حمایت از مقاومت غزه و فلسطین با راهپیمای خودرویی از حسینیه ثارالله و تجمع پایانی در گلزار شهدای کرمان؛ از جوار مزار سیدالشهدای مقاومت به فلسطین پیام حمایت همه جانبه دادند.

 

 

شرکت کنندگان با مشت های گره کرده و فریادهای «الله اکبر، خامنه ای رهبر» «یاد امام خمینی پاینده باد/ رهبر ما خامنه ای زنده باد» بر گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین جهان در حمایت از ستمدیدگان عالم تأکید کردند.

 

در ادامه شعارهای «فلسطین، فلسطین صبح ظفر رسیده/ اسرائیل اسرائیل مرگت فرا رسیده» «اسرائیل، اسرائیل این آخرین پیام است/ سپاه اسلامیان آماده قیام است» پیام رهایی فلسطین و قدس شریف و زوال و نابودی اسراییل را طنین انداز کرد.

 

 

شعارهای «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند/ مگر امت بمیرد علی تنها بماند» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» هم اعلان در صحنه بودن امت اسلامی و استکبارستیزی است که از حنجره ها فریاد شد.

 

تجمع پایانی با قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در محکومیت جنایات رژیم صیهونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین همراه بود. متن این بیانیه بدین شرح است:

 

«امروز مهمترین مسئله جهان اسلام، مسئله فلسطین است و کشورهای اسلامی در قبال این موضوع مهم و حیاتی و ظلمی که به مردم فلسطین وارد شده است، مسئولیت بزرگی دارند.

 

قطعاً کشورهای خودفروخته به ظاهر اسلامی منطقه که خود را رهبران امت اسلامی می دانند ولی در حقیقت ائمه کفر و دجالان زمان هستند، در پیشگاه خداوند متعال به علت سکوت و هم سفره شدن با آمریکا و اسرائیل غاصب مؤاخذه خواهند شد.

 

بحمدلله بیداری اسلامی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در بین امت اسلامی به وجود آمده است و با خون شهیدان جهان اسلام را فراگرفته و جوشش فکر مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورای حسینی و مکتب سیدالشهداء مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نقش بسزایی در تقویت بنیه دفاعی و موشکی گروه های فلسطینی داشت، ترس را بر دل یهودیان و دشمنان مسلمانان انداخته و آنان را به تکاپو و حیرت واداشته به طوری که برای مقابله با جبهه مقاومت و تسلط بر منطقه آسیا غاصبانه مردم مسلمان فلسطین را از سرزمین اجدادیشان بیرون کردند و هرازگاهی در سکوت رسانه ای ظلم و ستم و تجاوز صهیون ها به سرزمین این مردم مظلوم بیشتر می شود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ضمن محکوم کردن تجاوز مجدد به اراضی مردم فلسطین و بمباران مناطق غیرنظامی و کشتن صدها زن و کودک بی گناه و سکوت مرگبار دولت های مرتجع و مجامع جهانی حقوق بشر با ایمان به عظمت این بیداری و قدرت مردمان آزاده در سراسر جهان و یقین بر تحقق وعده های الهی در نصرت مؤمنین و نابودی ظالمین با تأسی بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «اسرائیل تا 25 سال آینده را نخواهد دید»، رجاء واثق دارد با استعانت از فضل و عدل خداوند سبحان و پیش شرط اراده تغییر از سوی مردم بر مبنای آیه «إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم» به زودی شاهد آن خواهیم بود که تمامی فلسطین به مردم فلسطین برگردد و از این طریق کمر استکبار جهانی شکسته خواهد شد.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1058293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha