با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کنیم

آوایی مشارکت بالای مردم در انتخابات را ضروری دانست و گفت: قهر با انتخابات مشکل را حل نمی‌کند بلکه باید با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید علیرضا آوایی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) در بدو ورود به فرودگاه دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقاومت و پایداری مردم دزفول حاصل رشادت‌ها، صداقت ها، ایثار و از خودگذشتگی زنان و مردانی است که با وجود بمباران و موشکباران هیچ‌گاه دزفول را ترک نکردند.

 

وزیر دادگستری افزود: چهارم خرداد یادآ‌ور رشادت‌های مردم، بزرگان و روحانیون دزفول و نامگذاری این روز کوچکترین اقدام در پاسداشت مقاومت و پایداری مردم دزفول در مقابل موشکباران و بمباران دشمن بعثی است.

 

وی با اشاره سفر خود به دزفول تصریح کرد: چند پروژه عمرانی به مناسبت روز دزفول کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که این پروژه ها در راستای اقدامات عمرانی جهت توسعه شهرستان مهم هستند.

 

آوایی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات همواره در ایران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امسال نیز با توجه به مسائل بین المللی این انتخابات از اهمیت دو چندانی برخوردار است؛ قهر و عدم شرکت در انتخابات باعث آسیب به همه می‌شود.

 

وی انتخابات را بهترین وسیله برای تعیین سرنوشت ملت دانست و یاد آور شد: مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث می‌شود رئیس جمهور منتخب با آمار بالاتری تعیین شود و با انتخاب فرد اصلح می‌توان مشکلات را رفع و امور مردم را پیگیری کرد.

 

کد خبر 1058303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha