رسانه‌های انقلابی باید جریان‌ساز باشند

پارسا با بیان اینکه زمانی می‌شود به تعدد رسانه در استان افتخار کرد که موج خبری ایجاد کرده و اثرگذار باشند گفت: زمانی موفق خواهیم بود که رسانه‌های انقلابی جریان‌ساز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مهدی پارسا» روز گذشته(چهارشنبه، 29اردیبهشت) در نشست با اصحاب بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: حدود 20 سال گذشته تعداد رسانه‌ها کم بود ولی اکنون فقط در استان گیلان 440 رسانه مکتوب، مجازی و ... در حال فعالیت است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: با توجه به اینکه استان گیلان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه رسانه است، باید شرایط حال رسانه این استان بهتر از دیگر نقاط کشور باشد.

 

وی با بیان اینکه زمانی می‌شود به تعدد رسانه در استان افتخار کرد که رسانه‌ها موج خبری ایجاد کنند و اثرگذار باشند گفت: رسانه باید جریان‌سازی کند و زمانی موفق خواهیم بود که رسانه‌ها جریان‌ساز باشند.

 

پارسا تصریح کرد: به هر میزان تعدد رسانه‌های کشور افزایش پیدا کرده به همان میزان رسانه‌های غربی زیاد شده و هجمه‌شان نسبت به ناکارآمدی نظام افزایش یافته است و امروزه درصددند جلوی عزم راسخ ملت برای حضور پای صندوق‌های رای را بگیرند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید اولویت‌بندی داشته باشند بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ما به‌عنوان افسران جنگ رسانه‌ای نیاز دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نیاز مبرم جامعه در حوزه رسانه است اظهار کرد: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است و بسیج رسانه باید در رسانه تحول ایجاد کند.

 

پارسا افزود: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه به دنبال آن هستیم ایجاد یک جبهه واحد نیروهای انقلابی در رسانه‌ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع کنیم.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بسیج رسانه پای کار هرگونه اقدام انقلابی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب است خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی به جامعه و حضور و مشارکت حداکثری مردم پای انتخابات رای انجام دهند.

کد خبر 1058326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha