احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان تا پایان سال

کشاورز گفت: ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان باید تا پایان سال احداث و تحویل متقاضیان شود که در حال حاضر ۶۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مجید کشاورز» در گفتگوی خبری شبکه قزوین با اشاره به احداث واحد مسکونی برای محرومان بیان کرد: از 4 هزار واحد مسکونی که در دستور کار بنیاد مسکن است، 2 هزار واحد شامل مسکن محرومان است که کار معرفی به بانک، تشکیل پرونده و شروع عملیات احداث آغاز شده است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین ادامه داد: از این تعداد واحد مسکونی 600 واحد مربوط به بهزیستی و کمیته امداد بوده و یک هزار و 400 واحد مربوط به سایر اقشاری است که فاقد مسکن بوده و یا مسکن شان مقاوم نیست که در سطح شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و روستاها احداث می شود.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر کار احداث یک هزار و 600 واحد آغاز شده است و در واقع 50 درصد از پروژه انجام شده و 50 درصد باقی مانده هم تا پایان نیمه نخست سال جاری به اتمام می رسد.

 

کشاورز اظهار کرد: 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان تا پایان سال باید احداث و تحویل متقاضیان شود که در حال حاضر 600 واحد به بهره برداری رسیده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تسهیلاتی که به واحدها داده می شود 50 میلیون تومان است با کارمزد پنج درصد که بازپرداخت آن 14 ساله است که علاوه بر این به محرومان 30 میلیون تومان بلاعوض داده می شود و کار نظارت و صدور پروانه هم برای آنها رایگان است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت مصالح درخواست داشتیم وام از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یابد که این امر به توافق رسیده و ان شاالله تا نیمه دوم سال جاری ابلاغ خواهد شد.

 

کد خبر 1058338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha