تولید اولین فیلم سینمایی کشور با موضوع ایران همدل در گیلان

اولین فیلم سینمایی کشور با موضوع ایران همدل تحت عنوان«رفقای اورژانسی» در گیلان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» صبح امروز(۳۰ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از اولین فیلم سینمایی کشور با موضوع ایران همدل در استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به تنگناها و مشکلات حاصل از شیوع کرونا در کشور گفت: به واسطه شیوع این بیماری مشاغل بسیاری دچار آسیب شده و مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و نیازمندی‌هایشان افزایش یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه خیران و نیکوکاران در قالب پویش ایران همدل به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند افزود: گیلانیان نوعدوست نیز با پیوستن به پویش ایران همدل همچون گذشته کنار هموطنان خود بوده وصحنه های زیبایی از مواسات و همدلی را خلق کردند.

 

وی جلب اعتماد مردمی به فعالیت‌های کمیته امداد را بزرگترین سرمایه این نهاد دانست و تصریح کرد: به‌منظور قدردانی از این همراهی، فیلم سینمایی«رفقای اورژانسی» به‌عنوان اولین فیلم سینمایی کشور در خصوص کرونا و بازتاب احسان و نیکوکاری مردم، در گیلان در حال تولید است.

 

اهرابی با بیان اینکه این فیلم بخشی از شکوه ایثار مردم در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان را به تصویر می‌کشد خاطرنشان ساخت: رفقای اورژانسی به کارگردانی برادران «صیدخانی» و با بازی تعدادی از هنرمندان کشور در شهرستان ماسال تولید می‌شود.

 

کد خبر 1058356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha