برگزاری آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در جهرم

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری آزمون اولین مرحله شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور دیگر شهرستان های استان فارس در جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آزمون اولین مرحله شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با دیگر شهرستان های استان فارس در جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به اینکه این آزمون در چهار نقطه از استان فارس برگزار می شود، افزود: جهرم، شیراز، استهبان و گراش از حوزه های چهار گانه این آزمون در استان فارس هستند.

 

وی از برگزاری آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن روز جمعه 31  اردیبهشت خبر داد و گفت: مکان برگزاری این آزمون در جهرم مدرسه «شهیدسلیمی» تعیین شده است.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه در این آزمون 34 شرکت کننده حضور دارند، عنوان کرد: حاضران در این آزمون از شهرستان های قیر و کارزین، فسا، دبیران، جویم و جهرم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در این آزمون در 2 مقطع 10 جزء و حفظ کل (14 نفر) به رقابت می پردازند، عنوان کرد: در پایان سه مرحله  افرادی که موفق به کسب  امتیازهای معین شده شوند مدرک تخصص سطح یک دکترا،  سطح 2 فوق لیسانس و سطح سه لیسانس اعطا می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: این مدارک  مصوبه 573 شورای انقلاب فرهنگی را دارد و دارای ارزش استخدامی و مورد تایید دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بوده که با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطاء می‌شود.

 

حجت الاسلام دهقانی در پایان اظهار کرد: سایر برنامه ریزی ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی توسط متولیان و برگزار کنندگان آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1058408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha