حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است

حجت الاسلام سپهوند، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مهم ترین اصل در این عرصه است، گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

حجت الاسلام «علی سپهوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اهمیت حضور و نقش مردم در انتخابات 1400، اظهارداشت: تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

 

امام جمعه ازنا بیان کرد: با بیان اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب باید در زمینه  تقویت مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی نقش آفرینی کرد.

 

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب خواند و عنوان داشت: امروز نیز همین مردم در تداوم راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل و شهدا نقش آفرین هستند.

 

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مهم ترین اصل در این عرصه است، خاطرنشان کرد: این حضور سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان شده و مردم در سایه حضوری بابصیرت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

 

وی بیان داشت: مردم با انتخاب فرد اصلح در انتخابات می توانند در زمینه رشد و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نقش آفرینی کنند و حضور پای صندوق های رأی باید آگاهانه و با بصیرت و هوشمندانه باشد.

 

کد خبر 1058430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha