«عملیات فصل بندگی» فرصتی برای نقش‌آفرینی موسسات و مراکز قرآنی است

مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه گفت: «عملیات فصل بندگی» فرصت خوبی برای نقش‌آفرینی موسسات و مراکز قرآنی است.

مصطفی احمد پور مسئول موسسه قرآنی پیام راستی در شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: «عملیات فصل بندگی» از طرح‌های قرآنی است که فرصت خوبی برای نقش‌آفرینی موسسات و مراکز قرآنی به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی موسسات و خانه‌های قرآنی در این ماه مبارک و آغاز عملیات «فصل بندگی» بمنظور ترویج معارف قرآن و معارف اسلامی افزود: برگزاری محافل و برنامه‌های آموزش قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی به صورت مجازی از اقدامات اثرگذاری است که توسط مراکز قرآنی می‌تواند، انجام گیرد.



مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه یادآور شد: مراکز قرآنی باید در این ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی فعالیت خود را ادامه دهند و نباید فعالیت این مراکز تعطیل شود.

 

وی اعلام کرد: با توجه به افکار پلید شیطانی دشمن نباید از جوانان و نوجوانان غفلت کنیم با اهتمام بیشتر و تلاش شبانه‌روزی در پیشرفت فرهنگ و سبک زندگی قرآنی آگاهانه عمل کنیم.



مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه از فعالیت‌های انجام شده توسط مراکز و موسسات قرآنی، ماموستایان، خیرین قرآنی شهرستان بانه تقدیر کرد و بیان کرد: تلاش همه فعالان قرآنی در این ایام کرونا برای ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی قابل تحسین است و باید استمرار یابد.

 

احمدپور بیان کرد: محور اصلی ما در این عملیات، ایجاد رابطه نزدیک با مردم، تقویت امید و باور به توان مردم، تقویت و تثبیت عزم و اراده مردم برای حرکت در مسیر پیشرفت، تشویق مردم به صبر و توکل، ترویج فرهنگ انسان دوستی، تأکید بر مواسات مؤمنانه، تمرکز بر شاخص‌های قرآنی است.



وی در پایان خواستار حمایت‌های مالی تبلیغات اسلامی و اتحادیه موسسات قرآنی ازموسسات شد و بیان کرد: موسسات در ایام شیوع ویروس کرونا دچار آسیب‌های گسترده‌ای شدند و نیاز است از سوی مسوولان مورد حمایت قرار گیرند.

 

 

کد خبر 1058437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha