آل‌سعود      بخاطر اهداف  کثیف خود کاخ سفید را پرستش می‌کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: آل سعود کاخ سفید را به خاطر رسیدن به اهداف کثیف خود پرستش می کنند و با قبور ائمه بقیع مشکل داشته اند و تخریب کردند که این نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آنها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در هشتم شوال توسط آل سعود مراسم محکومیت این جنایت در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: عوامل بیگانه که یک مشت افراد بیابانگرد بودند، پیشوایان معین شده از طرف خدا برای بشریت، الگو ها و پیشوا های بی نظیر بشریت  را هتک حرمت کردند و این روز را باید به محضر ائمه معصومین علیهم السلام تسلیت گفت.


وی افزود: آل سعود آل خبیث هستند و خودشان را همیشه برتر دانسته اند، و اگر کسی غیر از اعتقادات آنها عمل و تفکر کند، طبق فتوای اینها قطعا خونش  مباح می گردد.


آیت الله صدیقی در خصوص وضعیت آل سعود در حکومت داری و زمام داری حرمین شریفین نیز بیان کرد: اینها به خودشان هم رحم نمی کنند و این دودمان، همیشه مانند قانون جنگل برای قدرت طلبی به جان هم افتاده اند و پرونده آدم کشی غارت گری فحشا و فسادشان بسیار سنگین است.


امام جمعه موقت تهران به تخریب قبور ائمه بقیع توسط این خاندان اشاره داشت و عنوان کرد: آل سعود کاخ سفید را به خاطر رسیدن به اهداف کثیف خود  پرستش می کنند،  ولی با قبور ائمه بقیع مشکل داشته اند و تخریب کردند که این نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آنها می‌باشد.


ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: برخی از اهل تسنن زیارت اهل قبور را حرام می دانند اما  اولین کاری که خداوند متعال برای قبور مطهر معصومین معین کرد، طواف حجراسماعیل است و این اولین مستند قرآنی ما مستدل است که تمام ادیان الهی به آن پایبند هستند و حتی علمای وهابیت هم در اجرای این عمل شک ندارند.


آیت الله صدیقی گریه پیامبر اکرم(ص) بر سر مزار مادر گرامیشان، حضور هفتگی حضرت زهرا(س) بعد از شهادت حضرت حمزه(ع) و گریه بر سر مزار آن بزرگوار، را نمونه ای از  سیره معصومین علیهم السلام دانست و تصریح کرد: در روایات اهل سنت موجود است که بزرگان اهل سنت مورد احترام پیروانشان بودند و این اجماع در کتب اهل سنت موج می زند و علمای خودشان اینها را رواج دادند قبول دارند اما با قبور ائمه مطهر مشکل داشته اند زیرا منفعتی در آن نمی بینند.

 

امام جمعه موقت تهران در مورد پشت پرده این جنایت اظهار داشت: اینها برنامه انگلیس بوده است و بدلیل عدم اتحاد جامعه اسلامی این سنگ بنا گذاشته شد  و مشغولیت مسلمین به هم در این جریان، سیاست انگلیسی ها بوده است.


وی ادامه داد: در شام، مصر و بغداد که شیعه زیاد وجود ندارد قبور ائمه شیعه مورد احترام است و حتی اهل تسنن هم این قبور زیارت می کنند، روایات زیادی در کتب اهل تسنن برای زیارت قبر عمر و عایشه توسط پیروان اهل تسنن وجود دارد.


وی توسل به ائمه را یک قانون، دستور و نسخه نجات بخش دانست و بیان کرد:  هرکس که شکست می خورد به ائمه اطهار متوسل می شود، هم سیره و هم دستور قطعی خداوند که زیارت قبور شریف ائمه معصومین علیهم السلام نه‌تنها معنی نشده بلکه مستحب و یا واجب بودن آن قطعی عنوان شده است.

کد خبر 1058447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha