۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در  شهر در حال اجرا است

کلایی گفت: درحال حاضر حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در نقاط مختلف شهر اجرا و یا در حال اجرا داریم و طی یکی دو سال گذشته حجم عملیات و خدمات برای مردم نسبت به مشابه آن در گذشته، افزایش قابل توجه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا کلائی» امروز پنج شنبه (۳۰ اردیبهشت) در مراسم آغاز عملیات اجرایی حفاری خط چهار و خط سه قطار شهری و همچنین بهسازی محور75 متری رضویه و رونمایی از سامانه شهروند سپاری بیان کرد: با یاری خدا و همراهی همه عناصر در استان از جمله استاندار، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی، شورای شهر و سایر نهادها حال شهر مشهد خوب است.

 

شهردار مشهد با بیان اینکه درحال حاضر حدود 27 هزار میلیارد تومان پروژه در نقاط مختلف شهر اجرا و یا در حال اجرا داریم، اظهار داشت: طی یکی دوسال گذشته حجم عملیات و خدماتی که برای مردم داشته ایم نسبت به مشابه آن در گذشته افزایش قابل توجه ای داشته است.

 

وی با بیان اینکه امروز نیز شاهد آغاز عملیات تعدادی از پروژه های عمرانی شامل خطوط قطار شهری و همچنین رونمایی از تعدادی پروژه حوزه هوشمند سازی شهری خواهیم بود؛ افزود: امیدواریم به برکت حضرت رضا(ع)، تلاش های همکارانمان در مدیریت شهری و همراهی و حمایت سایر نهادها شاهد به ثمر رسیدن این پروژه ها برای خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران امام رضا(ع) باشیم.

 

کلایی گفت: امروز چند پروژه از جمله حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از دو جبهه واقع در مهر مادر واقع در خواجه ربیع و حر واقع در شهرک شهید رجایی آغاز شد. همچنین حفاری تونل خط چهار از دو منطقه محروم شهر آغاز و به حرم مطهر متصل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم احداث خط چهار قطار شهری بتواند خدمت خوبی به مردم ساکن حاشیه شهر در راستای توسعه متوازن شهر باشد؛ افزود: قرارداد اجرای خط چهار بدون تعدیل در فاز اول 1100میلیارد تومان است که پیش بینی می شود برای تکمیل و بهره برداری از مجموعه خط چهار به اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان نیاز داشته باشیم.

 

شهردار مشهد با اعلام این خبر که در کنار آغاز حفاری خط چهار، ادامه حفاری خط سه از جبهه غرب واقع در امیریه نیز آغاز شده است که موجب سرعت درعملیات حفاری این خط می شود؛ اظهار داشت: در کنار آغاز عملیات اجرایی حفاری خطوط خط سه و چهار امروز از چند دستاورد حوزه شهرداری هوشمند از جمله سامانه شهروند سپاری رونمایی شد.

 

کلائی گفت: امیدواریم عملیات حفاری تونل 17 کیلومتری خط چهار مترو مشهد با سرعت مناسب انجام و باقی مانده تونل خط سه نیزتکمیل شود.

کد خبر 1058454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha