شعب اخذ رای در فارس به دلیل شرایط کرونا افزایش می یابد

احمدی زاده گفت: با هدف حفظ سلامت رای دهندگان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در فارس به دلیل شرایط کرونا، بر تعداد شعب اخذ رای افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان فارس گفت: تمهیدات لازم در استان فارس برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونا دیده می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: بدین ترتیب پیش بینی لازم در نظر گرفته شده تا سلامت رای دهندگان و دست اندر کاران اجرای انتخابات حفظ شود.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات لازم در این زمینه افزوده شدن به تعداد شعب اخذ رای و تغییر مکان برخی شعب در استان بوده است.

احمدی زاده با اشاره اهمیت عملکرد فرمانداران در انتخابات بیان کرد: انجام تعامل منطقی با هیئت های نظارت و رصد فعالیت های انجام گرفته از مباحث مهم فرمانداران است و فرمانداران باید از تمامی ظرفیت های پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی برابر قانون در برگزاری مناسب انتخابات بهره لازم را دشاته باشند.

وی تصریح کرد: با هدف آمادگی لازم برای فرمانداران، جلسات ستاد انتخابات استان با فاصله زمانی کمتر و با هدف مرور آمادگی ها تشکیل می شود و مباحث خاص برای آمادگی شهرستان ها  با حضور فرمانداران مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر 1058456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha