لزوم ایجاد فضای ورزشی در سایت های اسکان عشایر فارس

رضایی گفت: ورزش در افزایش سطح سلامت جامعه عشایری نقش موثری دارد و با تاکید بر محرومیت زدایی باید فضای ورزشی در سایت های اسکان عشایر فارس ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمود رضایی»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در نخستین جلسه شورای عشایری فارس در سال جاری گفت: عشایر، سرمایه های اجتماعی ما به شمار می روند و در فرهنگ، گردشگری و تولید محصولات نقش موثری ایفا می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: برای اینکه عشایر فارس در زمان کوچ دچار مشکلات کمتری باشند لازم است تا دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل ایل راه عشایر بکوشند.

وی اضافه کرد: برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید باید به مانع زدایی از زندگی عشایر فارس توجه ویژه شود زیرا جامعه عشایری رابطه مستقیمی با تولید گوشت قرمز دارند.

رضایی تصریح کرد: کاهش موانع و مشکلات در زندگی عشایر موجب افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها می شود باید از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی در این زمینه بهره بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حوزه ورزشی در جامعه عشایری گفت: ورزش در افزایش سطح سلامت جامعه عشایری نقش موثری دارد و با تاکید بر محرومیت زدایی باید فضای ورزشی در سایت های اسکان عشایر فارس ایجاد شود.

کد خبر 1058471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha