فریضه نماز جمعه در اردبیل اقامه نخواهد شد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت نارنجی اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت نارنجی اقامه نخواهد شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: این تصمیم از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا و با تائید نماینده ولی فقیه در استان اجرا شد و در شهرهای با وضعیت زرد نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم معنوی برپا خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

 

حجت الاسلام نصیری یادآور شد: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

 

کد خبر 1058474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha