کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

مدیر ستاد کانون های مساجد لرستان با بیام اینکه اقدامات سازمان یافته و کشتار وسیع جمعیت غیر نظامی و زنان و کودکان مصداق بارز جنایت علیه بشریت است، گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنند.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  بار دیگر رژیم کودک کش در سرزمین فلسطین دست به جنایت زده و چنگ در خون زنان، مردان و کودکان فلسطین کرده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: اقدامات سازمان یافته و کشتار وسیع جمعیت غیر نظامی و زنان و کودکان مصداق بارز نسل کشی و جنایت علیه بشریت و از موارد نقض صلح و امنیت بین المللی محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط عمال رژیم صهیونیستی  موجب تاسف و انزجار انسان های آزاده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: مساجد از صدر اسلام پایگاه حق طلبی و حق خواهی بوده است و امروز فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم کودک کش صهیونیست را محکوم می کند.

 

ابدالی پور افزود: به فرموده امام راحل  رژیم اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که جنایت های آنها روز به روز ماهیت آن را آشکار می کند.

 

وی ابراز کرد: موضوع دفاع از مظلوم ریشه در قرآن، روایات و احادیث اهل بیت (ع) دارد و امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان فقهای زمان و اسلام شناس موضوع فلسطین را مسئله مهم مسلمانان می دانند.

 

 ابدالی پور با اشاره به اینکه آزادی قدس شریف وعده الهی است که به بزودی محقق می شود ادامه داد: می توانند با فعالیت درست در فضای مجازی موضوع مظلومیت فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی را به تیتر یک رسانه های در سراسر جهان تبدیل کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مقاومت، شعار وحدت بخش جهان اسلام است، گفت: هیچ انسان آزاده ای در برابر این جنایت های سخیف و وحشتناک سکوت نخواهد کرد و فریاد آزادی قدس شریف حتی در کشورهای استکباری نیز شنیده می شود.

کد خبر 1058476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha