از تدوین بسته ۱۰۰ هزار شغلی برای کشور تا کلنگ زنی ۲۰ مجتمع کارگاهی

۲۰ مجتمع کارگاهی که به صورت زود بازده به تولید رسیده و در اختیار شرکت های دانش بنیان و متقاضیان سرمایه گذاری قرار می گیرند، کلنگ زنی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی رسولیان» امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در حاشیه آئین کلنگ زنی مجتمع کارگاهی در یاسوج، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی مشکل منابع مالی داشتند که توافقاتی انجام و مشکلات شان حل می شود.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرایط و مشکلات بنگاه ها متفاون هستند و می توان مشکلات را با کمک بانک ها برطرف کرد، ادامه داد: این استان فوق العاده پر ظرفیت بوده و اشتغال بسیار زیادی می توان در این استان ایجاد کرد.

 

رسولیان با اشاره به شعار سال، یادآور شد: در این استان صنعت به تنهایی نمی تواند اشتغال ایجاد کند و تلاش می کنیم این استان را به صورت ویژه ببینیم .

 

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور افزود: کارگاه های زیادی را در این استان ایجاد می کنیم که حداقل زیرساخت ها برای کسی که قصد دارد در استان سرمایه گذاری کند، آماده باشد.

 

وی گفت: برای کشور بسته ۱۰۰ هزار شغلی را تدوین کردیم حتما امسال در این استان نیز کمیته ویژه ای شکل می گیرد.

 

رسولیان گفت: بنگاه هایی که در حال ایجاد هستند نیز باید دیده شوند، ضمن اینکه در یاسوج مشکل تامین زمین بود که در شهرک صنعتی که امروز رفتیم مساحت خوبی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1058500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha