عدم مشارکت مردم در انتخابات هدف دشمن است

نصرپور گفت: بی تفاوتی سیاسی تاثیرگذار بر کنش گری سیاسی است و برخی فکر می کنند رای آنان تاثیر ندارد، تلاش دشمن در جهت ناامید کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن نصر پور» امروز پنج شنبه (۳۰ اردیبهشت) در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ که در سالن همایش های رضوان با بیان اینکه مهمترین وظیفه صدا و سیما افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای است؛ افزود: در این زمینه سیاست های مختلفی برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: انتخابات 1400 اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است، هفت مرحله برنامه ریزی شده که از پانزدهم آبان ماه سال گذشته آغاز و تا یک هفته بعد از انتخابات ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه تا انتخابات ۳۰ نظرسنجی که تاکنون ۱۳ نظرسنجی آن در خراسان رضوی و عمدتاً در شهر مشهد انجام شده است؛ گفت:  کار ما نبض گیری از آحاد مردم است و ما نگران مشارکت حداکثری مردم هستیم و این موضوع چالش برانگیز شده است.

 

نصرپور با اشاره به اینکه همیشه یک گروه تکلیف مدار در انتخابات شرکت می کنند که حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد اقشار جامعه را تشکیل می‌دهند؛ اظهار داشت: در شرایط کنونی نارضایتی فراگیر در حوزه اقتصاد و معیشت بر مشارکت مردم تاثیر گذاشته است،

 

وی با بیان اینکه نظارت بر اداره صمت و شهرداری ها در این ایام لازم است؛ گفت: بی تفاوتی سیاسی تاثیرگذار بر کنش گری سیاسی است و برخی فکر می کنند رای آنان تاثیر ندارد، تلاش دشمن در جهت ناامید کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای است.

 

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پایان از رسانه‌ها خواست: تا با تلاش بیشتر زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند .

کد خبر 1058534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha