تقدیم ۳۲ پروژه شهری از سال ۹۶ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به زرقان توسط شهرداری

فروزان گفت: شهرستان زرقان، قبل از شهرستان شدن، مشکلات عدیده زیادی داشت ولی با همت پرسنل زحمت کش، توانستیم ۳۲ پروژه شهری را از سال ۹۶ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تقدیم مردم زرقان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین فروزان»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری، شهرداری زرقان، گفت: شهرستان زرقان، قبل از شهرستان شدن، مشکلات عدیده زیادی داشت ولی با همت پرسنل زحمت کش، توانستیم 32 پروژه شهری را از سال 96 تا اردیبهشت 1400 تقدیم مردم زرقان کنیم.

شهردار زرقان با تاکید بر اینکه سعی شده اعتبارات به صورت متوازن شکل گیرد، تاکید کرد: پیشرفت 50 درصدی زورخانه «جانباز بهارلو» را شاهد هستیم و امروز بیش از 200 هزار متر مربع آسفالت در شهر زرقان ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همزمان هفت پروژه به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: پروژه های میدان استاد شهریار، استخر، سالن چند منظوره، پارک فرهنگ و هنر و بولوار «دودج» از نمونه این پروژه هاست و 200 میلیارد ریال اعتبار این هفت پروژه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به میمنت هشتاد و دومین سالروز افتتاح شهرداری زرقان، پروژه های مختلفی به مردم تقدیم شده است، اضافه کرد: پردیس سینمایی زرقان کمتر از چهار ماه آینده افتتاح می شود.

کد خبر 1058536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha