نگاه مسئولیت در نظام اسلامی، بر اساس آموزه های دینی است

عزیزی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی، تفاوت ویژه ای با سایر نظام های جهان دارد و نگاه مسئولین در نظام اسلامی باید بر اساس عمق اعتقاد و صادقانه و همچنین بر گرفته از آموزه های دینی باشد و هرچه بر این اساس باشد، خداوند به آنان اجر می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری، شهرداری زرقان، گفت: امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت شهرهای استان فارس به ویژه شهر زرقان باشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما این باور را داریم که مسئولین برای خدمت و حل مشکلات امور مردم، پای در عرصه مسئولیت می گذارند، افزود: مسئولیت در نظام اسلامی، تفاوت ویژه ای با سایر نظام های جهان دارد و نگاه مسئولین در نظام اسلامی باید بر اساس عمق اعتقاد و صادقانه و همچنین بر گرفته از آموزه های دینی باشد و هرچه بر این اساس باشد، خداوند به آنان اجر می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه نگاه به مسئولیت، ریاست و اربابی به مردم نیست، همه بخش های مختلف، بر مبنای خدمت به مردم پای به خدمت می گذارند، اظهار کرد: هرچه در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم توشه ای برای یوم الحسره خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مستمر و بی واسطه با مردم یک تکلیف و وظیفه است، افزود: باید خدا را شاکر باشیم که به این مردم خدمت کرده ایم.

عزیزی با یادآوری این مطلب که انتخابات امر بسیار مهمی است، تاکید کرد: شرایط خاص و ویژه است اما باید با این وضعیت حضور حداکثری را فراموش نکنیم چرا که انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح، زمینه پیشرفت روز افزون را فراهم می کند.

کد خبر 1058537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha