راه اندازی شعب اختصاصی رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی خلاف قانون است، گفت: شعب اختصاصی رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

«حجت الاسلام  غلامرضا نجفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به برگزاری سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و بیان داشت: اقداماتی که در خصوص تبلیغات انتخاباتی زودهنگام از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی رخ داده بود در سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گزارشات تخلفات تبلیغات زود هنگام به ستاد کشوری ارسال می شود، یادآور شد: با هر گونه  تخلف یا جرم انتخاباتی طبق قانون و مقرارت برخورد خواهد شد.

 

نجفی با اشاره به اینکه در راستای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شعب اختصاصی در دادسرا و محاکم قضایی راه اندازی شده است، ادامه داد: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا شاهد انتخابات سالم و بدور از تخلفات و جرائم انتخاباتی باشیم.

کد خبر 1058603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha