مذاکرات باید زمان‌بندی داشته باشد و پایانی برای آن مشخص کنند

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه اروپا با دو تاکتیک شیطانی رفع اتهام از آمریکا و مقصر جلوه دادن ایران درصدد تأثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی و خارجی است، گفت: باید مذاکرات زمانمند بوده و تاریخ دقیق برای آن مشخص کنند و قابل تمدید نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور» امروز (31 اردیبهشت) در خطبه های مجازی این هفته مرکز خراسان شمالی با اشاره به مذاکرات وین، گفت: هیئت دیپلماسی باید توجه داشته باشد که تلاش طرف غربی این است که به جای لغو تحریم ها در زمان کنونی آن ها را تعلیق کند تا برای رسیدن به اهداف اصلی خود که همان برجام موشکی و هسته ای است، زمان بخرد.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد افزود: دشمن بداند این آرزو را به گور خواهد برد که خدشه ای در روند دانش هسته ای و موشکی کشور ایران ایجاد کند.

 

 

وی همچنین در خصوص مذاکرات وین، اضافه کرد: اروپا با دو تاکتیک شیطانی رفع اتهام از آمریکا و مقصر جلوه دادن ایران در صدد تأثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی و خارجی است.

 

 

حجت الاسلام مهدوی پور افزود: باید مذاکرات زمانمند باشد و تاریخ دقیق برای آن مشخص کنند و قابل تمدید نباشد و مذاکرات منوط به عملیاتی شدن آن ها باشد.

 

 

وی در ادامه نسخه شفابخش جهان و امت اسلام را استقامت و پایداری خواند و بیان کرد: همه انسان ها با استقامت به پیروزی و هدف نهایی خواهند رسید.   

 

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مهدوی پور با اشاره به پیام امام مسلمین و سیدین مقاومت در روز جهانی قدس، افزود: بازتاب پیام "القدس اقرب" اتحاد ۱۴ میلیون مسلمان منطقه بوده که همیشه متفاوت است.

 

 

 

وی بابیان اینکه در جنگ ۲۲ روزه، ۴۲۹ راکد موشکی علیه اشغالگران پرتاب شد که در ۲٠ دقیقه اول ۳٠٠ موشک و راکد از سوی مردم فلسطین پرتاب شد و اسرائیل را محل انتقام و آتش خود قرار دادند، افزود: امروز شاهد مهاجرت معکوس و رو به رشد فرار اسرائیل نشینان از اسرائیل هستیم که تا کنون دو و نیم میلیون نفر از آن ها پناهنده شده اند.

 

 

 

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به انتخابات پیش روی کشور سوریه در 5 خرداد سال جاری اشاره و بیان کرد: این انتخابات نشان از ثبات و آرامش در سوریه است که مرهون خون پاک شهدای حرم از تمام کشورهای اسلامی و به ویژه سردار شهید سلیمانی است.

 

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات آتی کشور، اظهارکرد: موظفیم ایرانی قوی بسازیم و این امر جز با انتخاب فرد شایسته و اصلح ایجاد نخواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1058639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha