تورج نصر دوبلور پیشکسوت به رادیو فرهنگ می آید

برنامه دیدار در رادیو از امشب میزبان تورج نصر - دوبلور و بازیگر- است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو، با شنیدن صدای بعضی افراد، کارتون ها و سریال های شاخصی در ذهن آدم مرور می شود و او را به سال ها پیش می برد و خاطراتی که زود گذشت. تورج نصر، دوبلور، گوینده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر از جمله این افراد است که همیشه صدایش آدم را به سال ها پیش می برد. دوبله کارتون های پسر شجاع، جیمبو، ای کی یوسان، بارباپاپا و... و تعداد بسیاری فیلم و سریال (سال های دور از خانه) و... شاخص از جمله کارهایی است که نصر در این سال ها دوبله کرده است. همچنین او در سریال معمای شاه و هوشیار و بیدار و... به ایفای نقش پرداخته است. برنامه دیدار این هفته با این هنرمند عزیز گفت وگو می کند .
نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و همزمان در تئاتر را نیز فعالیت داشته است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما می شود. وی با نمایش تلویزیونی در نقش آقای شهروندی در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد.
تورج نصر به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده وی از کمدی گوهای عرصه صداپیشگی محسوب و از دوبلورهای نقش لورل (مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی) نیز بوده‌است.
«دیدار در رادیو» کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی مریم قاسمی ساعت ۲۳ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

کد خبر 1058669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha