مدیران دستگاه‌های اجرایی که به وظایف ذاتی خود عمل نکنند برکنار می‌شوند

جهانگیری با اشاره به اینکه مدیران باید پای کار باشند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی که به وظایف ذاتی خود عمل نکنند و تکریم ارباب رجوع را به خوبی انجام ندهند، برکنار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم و تکریم ارباب رجوع که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان اندیمشک برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید پای کار باشند اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که به وظایف ذاتی خود عمل نکنند و تکریم ارباب رجوع را به خوبی انجام ندهند، برکنار می‌شوند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اينكه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پای کار هستند افزود: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخصه‌های اصلی به شمار می‌رود و هدف ما نیز جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب در حوزه‌های مختلف است.

 

وی اذعان کرد: کارمندان ادارات باید رفتار مناسب نسبت به برخورد با مراجعه‌کنندگان، رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعه‌کنندگان و معطل نکردن ارباب رجوع‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

 

جهانگیری تصریح کرد: در جهت رضایت‌مندی هر چه بیشتر اهالی بخش الوارگرمسیری، با پیگیری‌های صورت گرفته، بخش زیادی از مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) شهر بیدروبه حل شده و این بیمارستان به‌زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال انجام است و افراد بالای ۷۰ سال باید جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز درمانی مشخص شده شهرستان اندیمشک مراجعه کنند.

 

«فریدون حسنوند» نیز بیان کرد: لازم است احترام گذاشتن و خدمات‌رسانی مناسب به مردم در موضوعات مختلف در جهت رضایت‌مندی آنها در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به شکل مناسب و در شان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با مردم برخورد کنند و به آنها خدمات ارائه دهند ادامه داد: باید ما نسبت به تکریم و تشویق پرسنل هم امید به جامعه دهیم و هم رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه امید، اعتقاد و رضایت‌مندی به مردم باید تقویت شود اضافه کرد: همیشه دشمن سعی دارد با بزرگ جلوه دادن برخی از اتفاقات کوچک، مردم را نسبت به کشور ناامید کند.

 

حسنوند خواستار ایجاد امیدواری میان مردم شد و خاطر نشان کرد: کارهای بسیار بزرگی که در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی و تولید طی چند سال اخیر در سطح شهرستان اندیمشک صورت گرفته، باعث رضایت‌مندی و ایجاد امید در بین مردم شهرستان شده است.

 

در ادامه این نشست، فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع دغدغه‌های مردم و برخورد و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در جهت پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق مردم در فصل تابستان تاکید کردند.

 

کد خبر 1058738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha