آیین افتتاحیه اکران فیلم دهت عمو در سینما شوباد کهنوج برگزار شد 

با حضور جمعی از مسئولین جنوب کرمان فیلم دهت عمو به کارگردانی حجت دهقان در سینما شوباد کهنوج به روی پرده سینما رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرمانداران و مسئولین شهرستان های جنوبی و عوامل اجرایی، فیلم دهت عمو به کارگردانی حجت دهقان در سینما شوباد کهنوج به روی پرده سینما رفت.


«حسین اسحاقی» در این آیین ، گفت: جنوب کرمان فیلمسازان نخبه ای در کشور دارد که این مهم ظرفیت بزرگی برای منطقه است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که سینما کهنوج سرآمد فضاهای فرهنگی منطقه است، تصریح کرد: راه اندازی سینما کهنوج نتیجه وحدت، هم افزایی و همدلی بین مسئولان این منطقه است.


وی با تاکید بر این که فعالیت های سینمایی بسیار خوبی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: حمایت از فیلم سازان مناطق محروم و شهرستان های کمتر برخورداریکی از شاخص ترین اتفاقاتی است که در حوزه فعالیت های سینمایی در دولت تدبیر و امید در کشور رخ داده است.


اسحاقی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه معاونت سینمایی با استان ها در حوزه سینماها، سمعی و بصری، اظهار کرد: از سال 97 تاکنون در جنوب کرمان سه قرار داد در حوزه فعالیت های سینمایی در این زمینه منعقد شده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: ظرف یک سال گذشته از 11 فیلم کوتاه در جنوب کرمان حمایت شده و امسال نیز از 9 فیلم دیگر در دستور کار قرار دارد.


 وی از دریافت مجوز انجمن سینمای جوان در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: انجمن سینمای جوان بزودی در جنوب کرمان راه اندازی می شود.


اسحاقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات از هنرمندان و فعالان فضای مجازی خواست تا با تولید محتوا به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کمک کنند، چرا که فعالان فضای مجازی، نقشی کلیدی و اثرگذار در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و هوشمندانه در ۲۸ خرداد ماه سال جاری دارند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه فضای مجازی را به دلیل بالا بودن شمار مخاطبان یک فرصت و ظرفیت ویژه برشمرد و خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند که باید از این ظرفیت برای تحقق اهداف مورد نظر به خصوص در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی به درستی استفاده کرد.


گفتنی است؛ فیلم دهت عمو به مدت ده شب در سینما شوباد کهنوج به روی پرده سینما می رود.

کد خبر 1058798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha