قاریان و حافظان برای شرکت در مسابقات قرآن منتظر روزهای پایانی ثبت نام نمانند

حجت الاسلام فائزی گفت: مهلت ثبت نام در چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ۱۳ خرداد است و از همه فعالان، قاریان و حافظان قرآن که قصد شرکت در این مسابقات را دارند می خواهیم ثبت نام خود را هرچه سریعتر انجام داده و منتظر روزهای پایانی نمانند.

«حجت الاسلام فائز فائزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از 13 اردیبهشت آغاز شده و تا 13 خرداد ادامه خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان افزود: تاکنون بیش از 250 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام خود را نهایی کرده اند که نسبت به سال گذشته این میزان کاهش یافته و پیش بینی می شود در روزهای پایانی ثبت نام با ترافیک ثبت نام شرکت کنندگان مواجه شویم.

 

وی با بیان اینکه تاریخ ثبت نام این مسابقات تمدید نخواهد شد اضافه کرد: از همه فعالان، قاریان و حافظان قرآن که قصد شرکت در این مسابقات را دارند می خواهیم ثبت نام خود را هرچه سریع‌تر انجام داده و این کار را به روزهای آخر موکول نفرمایند.

 

حجت الاسلام فائزی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در تیرماه و مرحله استانی و کشوری نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود عنوان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده مسابقات شهرستانی در اهواز و مرحله استانی در حرم علی بن مهزیار اهواز برگزار می شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم ویژه افراد بالای 18 سال آقا و خانم برگزار می شود.

 

کد خبر 1058800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha