تعاونی‌های برتر آذربایجان‌شرقی انتخاب می شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از شروع فرآیند ثبت‌نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین فتحی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ترویجی و فرهنگی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سه مرحله بهنگام‌سازی، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی مدارک و مستندات و فعالیت‌های تعاونی از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مهلت بهنگام‌سازی اطلاعات را از تاریخ ۱۸ اردیبهشت لغایت  ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: بهنگام‌سازی اطلاعات ثبت‌نام از تعاونی‌ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی http://taavoni.mcls.gov.ir انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله به‌روزآوری کلیه اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلان در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌هایی که اقدام لازم در خصوص بهنگام‌سازی اطلاعات را در موعد مقرر انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره باشند، از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر سال جاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می‌شوند و این مهلت قابل تمدید نیست.

فتحی ادامه داد: پس از انجام مراحل اول و دوم، صحت‌سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب‌کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناگون توسط کارگروه علمی جشنواره در این اداره‌کل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام فرآیندهای مراحل قبل، تعاونی‌های کسب‌کننده بالاترین امتیازها به عنوان تعاونی برتر استانی و تعاونی‌های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب خواهند شد،  مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر ملی و استانی در هفته تعاون (۱۳-۲۰ شهریور) برگزار می‌شود.

کد خبر 1058831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha