دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد

دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز امروز (شنبه ۱ خرداد) با حضور آوایی وزیر دادگستری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید علیرضا آوایی» امروز (شنبه 1 خرداد) در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزش این اقدام که افتتاح دانشکده حقوق است در اصل ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید حقوق خواهد بود.

 

وزیر دادگستری افزود: با توجه به مجموعه استعدادها و ظرفیت‌ها و اساتید بزرگی که رد استان وجود دارد فکر می‌کنم این اقدام گام بزرگ و کبارکی در حهت اعتلای علم حقوق و قانونمندتر شدن روند مسائل کشور خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: هر چه دانشکده‌های حقوق فعال‌تر و قوی‌تر و دانش‌آموختگان حقوق بیشتر باشند به طور قطع به ما برای تصحیح به جریان افتادن اقدامات حقوقی و قانونی‌تر شدن کارهای کشور کمک‌ بیشتری خواهد کرد.

 

«غلامحسین خواجه» نیز عنوان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان بزرگترین دانشگاه منطقه غرب و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور تا این تاریخ دانشکده حقوق مستقلی نداشت و تحت عنوان گروه فعالیت می‌کرد.

 

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز یاد آور شد: امروز افتخار داریم که سطح گروه حقوق را به دانشکده حقوق و علوم سیاسی ارتقا دهیم و با توجه به اینکه همه مجوزهای لازم از سوی هیئت امنای دانشگاه‌ها اخذ شده، این دانشکده فعالیت خود را از امروز رسما آغاز می‌کند.

 

کد خبر 1058849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha