۱۵ ایستگاه تندرستی در مناطق مختلف شهر اردبیل افتتاح شد

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ۱۵ ایستگاه تندرستی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق مختلف شهر اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افتتاح شد.

«عاطف محمد نژاد اصل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 15 ایستگاه تندرستی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق مختلف شهر اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افتتاح شد.

 

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این برنامه فرهنگی و ورزشی با همکاری ورزش و جوانان استان و همکاری شهرداری اردبیل در مناطق مختلف شهر اردبیل برپا شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بحث سلامتی از مهمترین موضوع های است که در بحث شهروندی بر عهده شهرداری است که با همکاری نهادهای ذیربط این مهم محقق شده است.

 

محمد نژاد تاکید کرد: حضور مردم در چنین برنامه های ورزشی و تندرستی بسیار خوب است و این طرح به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال اخیر متوقف شده بود.
 

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیگیری از شیوع بیماری کرونا از اولویت های بسیار مهم در این برنامه ورزشی و فرهنگی خواهد بود که به خوبی از سوی شهروندان نیز رعایت می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه ورزشی به صورت روزانه در مناطق مشخص شده با حضور مربیان برجسته استان برگزار خواهد شد تا سلامتی و تندرستی برای جامعه هدف مهیا شود.

 

 

کد خبر 1058867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha