انعکاس صدای پیروزی مقاومت در شبکه های اجتماعی

کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ های مختلف به زانو درآوردن اشغالگران و پیروزی مقاومت و ملت فلسطین را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فلسطین و جهان عرب و اسلام پیروزی تاریخی را که در نبرد سیف القدس بر رژیم صهیونیستی محقق شد، جشن گرفتند و کاربران شبکه های اجتماعی در توئیتر هشتگ های «# غزه تنتصر»، «# غزه _فوق_ العالم» را توئیت کردند.

 

فرآیند آتش بس و آرامش متقابل برای نخستین بار پیروزی واضح و آشکار و بدون ابهامی را برای مقاومت فلسطین رقم زد. مهم ترین نقطه این آتش بس این است که تنها شامل نوار غزه نیست، بلکه قدس و کرانه باختری را نیز دربرمی گیرد و پیروزی برای مقاومت به شمار می آید.

 

 سرایا القدس شاخه نظامی حرکت جهاد اسلامی بر شکست تلاش های رژیم صهیونیستی برای جداسازی قدس و کرانه باختری و داخل سرزمین های اشغالی از نوار غزه تاکید کرد.

 

این پیروزی ملت فلسطین نوید بخش زندگی جدید و آغاز معادله ای جدید به شمار می آید. زیرا عزت و کرامت را نه تنها برای فلسطینی ها بلکه برای همه امت اسلامی و عربی بازگرداند و نشان داد که رژیم اشغالگر دشمن اول و آخر امت عربی و اسلامی است.

 

کاربران شبکه های اجتماعی به مناسبت پیروزی ملت فلسطین هشتگ های مختلفی همچون «# فلسطین_ تنصر»،«# الاختلال_ یخضع»، «# القدس _ تنتصر»،«# انتصرت_ غزه»،«# غزه_ تنتصر» را توئیت کردند تا ترند بیشتر کشورهای عربی باشد.

 

فعالان اجتماعی تصاویری از تظاهرات و راهپیمایی پیروزی و جشن که در سراسر فلسطین گسترش یافته بود، منتشر کردند و از مقاومت که از کرامت و عزت فلسطین دفاع کردند، تشکر و تقدیر کردند.

فعالان اجتماعی این پیروزی را آغاز مرحله جدیدی دانستند که مقاومت به سپر و شمشیری نه تنها برای غزه بلکه برای همه فلسطین تبدیل شد

کد خبر 1058872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha