مقاومت امروز مردم غزه و فلسطین برگرفته از مقاومت روزهای سخت فتح خرمشهر است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه همه مردم و جوانان مدیون فاتحان خرمشهر هستند گفت: مقاومت امروز مردم غزه و فلسطین، برگرفته از مقاومت روزهای سخت دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (شنبه 1 خرداد) در حاشیه مراسم تقدیر از رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و دزفول در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول و همچنین پیروزی ملت مقاومت فلسطین اظهار کرد: سوم خرداد 61 یک مقطع طلایی در تاریخ کشور است که در آن روز تاریخی رزمندگان ما خرمشهر را مجددا به دامان ایران اسلامی بازگرداندند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در این روز یکی از کارهایی که باید دنبال کنیم تجلیل از شهدا، رزمندگان و فاتحان آن روزها است افزود: به همین مناسبت امروز برنامه‌ای با حضور برخی فرماندگان و رزمندگان دفاع مقدس که در آن روزها حماسه آفریدند برگزار و از آنها تجلیل شد.

 

وی با اشاره به اینکه همه مردم و جوانان مدیون فاتحان خرمشهر هستند چرا که در آن تاریخ افتخار آفریدند و این افتخار برای کشور ماندگار شد اضافه کرد: مقاومت امروز مردم غزه و فلسطین، برگرفته از مقاومت روزهای سخت دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر است و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که بتوانیم این راه نورانی را همچنان ادامه دهیم.

 

سردار شاهوارپور تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در خرمشهر مقاومتی بود مردم و جوانان خرمشهری از خود نشان دادند و به فرماندهی شهید جهان‌آرا آن را رقم زدند و موضوع دیگر نیز وحدت و یکدلی مردم و حضور در صحنه بود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز که در آستانه انتخابات هستیم باید بدانیم که ثمره خون شهدا این است که همه در صحنه حضور پیدا کرده و رای دهیم و با رای خود اعلام کنیم که همچنان پشتوانه نظام و ادامه دهنده‌ راه شهدا هستیم.

 

کد خبر 1058883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha