پیش بینی ۸۴۷ شعبه اخذ رای در ایلام

نوذری با بیان اینکه ۸۴۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد در استان ایلام پیش بینی شده است، گفت: استان ایلام آماده برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در سطح استان فراهم شده است.

 

« محمد نوذری» با بیان اینکه آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در استان هستیم، یادآور شد: هیئت های اجرایی در سطح فرمانداری ها و بخشداری های استان تشکیل شده است و برنامه های آموزشی برای هیئت های اجرایی نیز برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات با شکوه، سالم و با مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری اولویت اصلی هیئت های اجرایی انتخابات است، ابراز کرد: در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۱ هیات اجرایی مشترک تشکیل شده است.

 

استاندار ایلام  با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و مقدمات کار در شهرستانها و بخش ها  برای برگزاری  انتخابات فراهم شده است، گفت:  ۸۴۷ شعبه اخذ رای در استان ایلام پیش بینی شده که این میزان نسبت به دور گذشته ۱۳ درصد  رشد داشته است.

 

نوذری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای، ابراز کرد: این افزایش شعب با هدف رعایت شیوه نامه های کرونایی، فاصله گذاری اجتماعی و سهولت در دسترسی مردم به محل اخذ رای انجام گرفته است.


وی با اشاره به اینکه استان ایلام همواره جز استان های اول تا سوم کشور در زمینه مشارکت در انتخابات بوده است، افزود: استان ایلام به طور متوسط  مشارکت بالای  ۷۰ درصد مردم را در پای صندوق های اخذ رای در انتخابات را تجربه کرده است.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برگزاری جلسات مختلف و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی، گروههای سیاسی،اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و گروههای مختلف مردمی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است.


 

کد خبر 1058884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha