ایجاد اشتغال پایدار برای مددجوان از اولویت های امداد است

مشهدی گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت پوشش این نهاد از اولویت های کاری است.

«مجید مشهدی» با اشاره به فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در راستای توانمند سازی مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت های گسترده ای را در این راستا دارد و با اعطای وام قرض الحسنه، ایجاد شغل و ... به توانمند سازی این عزیزان می پردازد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به ایجاد بیش از 9000 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت، افزود: در سال گذشته 9 هزار و 380 فرصت شغلی پایدار به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط کمیته امداد استان مرکزی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شد.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 6 هزار و 700 فرصت شغلی به صورت مستقیم بوده است، خاطر نشان کرد:  2 هزار و 680 فرصت شغلی نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در سال گذشته 1024 نفر از مددجویان از طریق کاریابی مشغول به کار شدند و این نتیجه تلاش های کمیته امداد و همکاری مراکز کاریابی با این نهاد حمایتی است.

 

مشهدی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی از دیگر اقدامات حوزه اشتغال به منظور ایجاد اشتغال پایدار، آمادگی برای ورود به بازار کار و جلوگیری از هدر رفت سرمایه است که در طول سال برای مددجویان برگزار می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی، اظهار داشت: در سال گذشته 4 هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایت از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

 

وی گفت: امید است بتوانیم با برگزاری این دوره های آموزشی بیش از پیش به توانمند سازی مددجویان و خروج آنها از چرخه حمایت کمک کنیم.

کد خبر 1058927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha