مجوز برگزاری جلسات انتخاباتی در سالن ها و مکان های بسته و مسقف صادر نمی شود

موسوی از عدم صدور مجوز برگزاری جلسات انتخاباتی در سالن ها و مکان های بسته و مسقف جهت فعالیت نامزدهای انتخابات در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین العابدین موسوی» ظهر امروز (شنبه ۱ خرداد) در حاشیه نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان خوزستان که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات اظهار کرد: هیچگونه مجوزی برای تبلیغات انتخاباتی  نامزدها در سالن ها و مکان های بسته و مسقف صادر نمی شوند و کاندیداها تنها مجاز به تبلیغات در فضاهای باز هستند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: اگر کاندیدایی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شورای شهر قصد برگزاری میتینگ یا جلسات انتخاباتی را دارد از همین الان رزرو مکان های مسقف را جدأ از دستور کار خود خارج کنند.

 

وی با بیان اینکه تجمعات صرفا در سالن های ورزشی روباز و با ظرفیت فقط ۳۰ درصد باید باشد تصریح کرد: اگر کاندیدایی قصد برگزاری جلسه یا میتینگ را دارد ابتدا باید به صورت کتبی محل مورد نظر خود را به فرمانداری معرفی و به تائید بهداشت هم باید برسد و همچنین می بایست نامزد بر فاصله ۲ متری شرکت کنندگان نظارت کند.

 

موسوی برگزاری هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز را غیرقانونی خواند و تاکید کرد: تجمعاتی که شرایط فوق را داشته باشد بلامانع است و لذا هرگونه تجمع انتخاباتی یا هر تجمع مشابه در مساجد و حسینیه ها و تکایا ممنوع است.

 

وی یاد آور شد: کوچکترین تخلف را به دستگاه قضا اعلام می‌کنیم به همین منظور شعبات ویژه تخلفات انتخاباتی در دادسراها تشکیل شده و با متخلفین جدأ برخورد خواهد شد.

 

کد خبر 1058964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha