«کیف پول شهروندی جیب» در رشت راه اندازی شد

سلمانی با اشاره به راه‌اندازی «کیف پول شهروندی جیب» در رشت گفت: تا پایان تابستان مینی‌بوس‌های شهر رشت نیز به این سیستم مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا سلمانی» امروز(شنبه،۱ خرداد) در آیین رونمایی از پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت با بیان اینکه با راه‌اندازی "کیف پول شهروندی جیب" شهروندان در بازه‌های کوتاه‌تر مبالغ کمتری پرداخت می‌کنند اظهار کرد: این طرح در ۳۵ دستگاه اتوبوس شهر رشت اجرایی شده و تا پایان تابستان نیز مینی‌بوس‌های شهر رشت به آن مجهز می‌شوند.

 

نماینده هولدینگ فن‌آوا در استان گیلان و مدیرعامل شرکت داده کاوان کندو با اشاره به تداوم روند تکمیل کیف پول شهروندی جیب تا تحقق شعار "رشت هوشمند" اضافه کرد: در صورت استقبال و همکاری نهادهای مربوطه می‌توان تاکسی‌های شهر رشت را نیز به سیستم پرداخت هوشمند مجهز کرد.

 

وی با تأکید بر لزوم همکاری تمام ارکان حوزه مدیریت شهری رشت در راستای تحقق رشت هوشمند، ضمن تقدیر از سازمان‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ابراز داشت: هوشمندسازی ۳۵ دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت با سرمایه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال اجرایی شده است.

 

*لزوم استمرار و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه هوشمندسازی

«محمدحسن علیپور» نیز در این مراسم اظهار داشت: در بحث هوشمندسازی یکسری انتقاداتی وجود دارد که باید آن انتقادات را مورد پیگیری قرار دهیم زیرا اثبات شده در اجرای بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها پس از یک مدت زمانی کوتاه فرآیندها به شکل بسیار کند پیش می‌روند.

 

عضو شورای شهر رشت در پایان تاکیدکرد: شهرداری باید برای استمرار اجرای پروژه هوشمندسازی و افزایش سرعت آن قدم‌های لازم را بردارد.

 

گفتنی است، پروژه سرمایه‌گذاری هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت با عنوان "کیف پول شهروندی جیب" و با سرمایه‌ای بالغ‌بر پنج میلیارد ریال صبح امروز(۱ خرداد) با حضور شهردار رشت و جمعی دیگر از مسئولان حوزه مدیریت شهری رونمایی شد.

کد خبر 1058968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha