رزمایش همدلی و مواسات با توزیع ۸۷۰ بسته معیشتی در کانون رقیه خاتون(س)

دورائی از برگزاری رزمایش همدلی و مواسات به همت کانون رقیه خاتون(س) با توزیع ۸۷۰ بسته معیشتی در روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبرداد.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار شبستان از رشت با تشریح فعالیت‌های کانون رقیه خاتون(س) در دستگیری از نیازمندان با اجرای رزمایش مواسات و همدلی گفت: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان، به همت اعضای کانون و گروه جهادی شهید عباس حسن‌پور نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شناسایی شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۷۰ بسته معیشتی به ارزش اقتصادی افزون بر ۸۰۰ میلیون ریال به کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری سه مرحله از رزمایش در نوروز، ماه رمضان و سوم خرداد اجرا شد اذعان کرد: ۱۵ بسته معیشتی نوروزانه همزمان با آغاز سال جدید به خانوارهای شناسایی شده اهدا شد.

 

دورائی ادامه داد: در ماه رمضان نیز طی ۲ مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۴۰ بسته در شب اول ماه مبارک و شب نوزدهم ماه رمضان در دستور کار کانون قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در ماه رمضان با مشارکت گروه جهادی شهید عباس حسن‌پور طی سه مرحله غذای گرم توزیع شد تصریح کرد: در مرحله اول ۵۰ بسته، مرحله دوم ۲۷ بسته و مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر ۳۰ بسته غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی طبخ شد.

 

دورائی با اشاره به برپایی ایستگاه توزیع نان صلواتی در ماه رمضان اعلام کرد: همچنین همزمان با سوم خرداد و در گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر ۱۵ بسته کمک معیشتی به ارزش اقتصادی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان با همکاری پايگاه مقاومت بسیج خواهران و گروه جهادی شهيد عباس حسن‌پور تهیه و بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون رقیه خاتون(س) همچنین از تهیه چند دست لباس برای دو خانواده نیازمند و برپایی دو مرحله ایستگاه افطاری ساده خیابانی خبر داد و تاکید کرد: ۱۵۰ بسته بهداشتی در گرامیداشت حماسه سوم خرداد بین مردم روستا توزیع شد و همچنین با مشارکت خیران دو تخته فرش چهار متری به دو نوعروس اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1058971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha