مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به روابط عمومی‌ها بها دهند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده سازمان، از ابزارهای مهم برای تعامل دو سویه مدیران و مردم هستند بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به روابط‌عمومی‌ها بها بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمدعلی موهبتی»  در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا(ع) زاهدان اظهارداشت: در آستانه خرداد یعنی در ایام ایثار، گذشت و فداکاری مردم در تاریخ انقلاب هستیم در این ماه اتفاقات بزرگی رخ داده که باید گرامی داشته شود چراکه حماسه‌های مردم در این روزها فراموش شدنی نیست.


وی افزود: این حضور مردم در صحنه همواره دشمن را ناامید کرده این در حالیست که در طول تاریخ حماسه سازی‌های ملت ایران بویژه در سالیان متمادی دشمن را به وحشت انداخته است

 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما عزت امروز خودمان را مرهون نقش‌آفرینی مردمی هستیم که از جان و مال خود گذشتند تا ما با افتخار زندگی کنیم. 

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت در مباحث مختلف بویژه بازخوانی و انعکاس اقدامات، طرح‌ها و موفقیت‌ها می‌تواند نقش مهمی در افکار عمومی داشته باشد که در این زمینه روابط عمومی‌ها رسالت مهمی را بر عهده دارند. 

 

موهبتی ادامه داد: نمونه کوچکی از همدلی‌ها را می‌توان در  نقش‌آفرینی مردم، روابط‌عمومی‌ها، رسانه‌ها و کادر درمان در بحران کرونا دید اما آن چیزی که بسیار حائز اهمیت بوده مدیریت این مساله است. 

 

وی افزود: هم‌اینک رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رسالت بزرگی در معرفی مزیت‌های سیستان و بلوچستان برای جذب سرمایه‌گذار برعهده دارند که باید حتماً زمینه آن فراهم شود.

 

وی بیان کرد: در بازه پس از انتخابات تا دولت بعدی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها وظیفه دارند تا این اقدامات را تبیین کرده و به روشنگری بپردازند. 

 

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در بحث مشارکت در انتخابات باید تاکید شود در شرایطی که تهاجم فرهنگی دشمن بیشتر شده باید نحوه عمل به گونه‌ای باشد تا فضای جامعه به سمت همدلی و هم‌افزایی هدایت شود.

 

رییس شورای اداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار داریم تا رسانه‌های سیستان و بلوچستان فضای رسانه‌ای استان را مدیریت کنند چرا که فضای مجازی تیغی بسیار تیز است و در این زمینه باید فرهنگ سازی انجام شود. 

 

موهبتی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید تعامل دو سویه با رسانه‌ها اعم از دیداری، شنیداری، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات داشته باشند تا اثر لازم را در جامعه نشان دهد.

کد خبر 1058998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha