برگزاری ۲۲۰۰ برنامه در سطح خوزستان به مناسبت سوم و چهارم خرداد

یوسفی شیخ‌رباط از برگزاری ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه شاخص برای سوم و چهارم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول در سراسر استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عباس یوسفی شیخ‌رباط» امروز (شنبه 1 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون ویژه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه شاخص برای سوم و چهارم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول در سراسر استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه به دلیل گسترش ویروس کرونا برنامه‌ها‌ را در سطح رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی طراحی کردیم افزود: شاخص‌ترین برنامه بنیاد حفظ آثار برگزاری ۹۰ برنامه در سطح استان است.

 

وی ابراز کرد: این برنامه‌ها شامل نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، فراخوان ملی مسابقه جمله‌های حماسی، فراخوان استانی داستان‌های سوم خرداد، رونمایی از ده‌ها کتاب و سند موزه دفاع مقدس، پخش برنامه تلویزیونی سوم خرداد از باغ موزه خرمشهر و همچنین ثبت ملی ۱۱ نقطه از جایگاه‌های دفاع مقدس در خرمشهر و تولید تیزر و موشن گرافیک و برگزاری همایش بانوان در خرمشهر دزفول و اهواز است.

 

سردار یوسفی تصریح کرد: همچنین نیروهای مسلح هم به این مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای دارند که با ۴۰ برنامه از جمله تقدیر از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، تجلیل از خانواده‌های شهدای این عملیات، فضاسازی محیطی و ... است.

 

وی اضافه کرد: همچنین ناجا با ۳۳ برنامه از جمله رژه موتوری، تولید برنامه‌های تحلیلی و سپاه با ۳۴۰ برنامه از جمله تجلیل از رزمندگان در صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، تولید برنامه‌های تلویزیونی در آبادان و خرمشهر و دزفول، توزیع بسته‌های معیشتی در روز سوم خرداد در سراسر استان و در دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان سوم و چهارم خرداد این دو روز را گرامی می‌دارند.

 

وی با اشاره به اینکه چهارم خرداد به عنوان دست‌آورد ارزشی باید در یادها بماندخاطر نشان کرد: دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس در ابعاد سیاسی اجتماعی نظامی و ... را فراموش نکنیم.

 

کد خبر 1059006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha