روایت خالدالقدومی از پیروزی مقاومت در غزه و فلسطین و انتقال فناوری ساخت موشک توسط حاج قاسم به برادران فلسطینی

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به سهیم بودن ایران در پیروزی غزه و فلسطین گفت: حاج قاسم این تجربه و فناوری را به فلسطینی ها منتقل کرد و امروزدرباره یک موفقیت عملی در میدان مقاومت و اعجاز صحبت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ خالدالقدومی، شامگاه شنبه(اول خرداد) در جشن پیروزی مقاومت در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی با قدردانی از حضور مردم کرمان در این جشن گفت: سلام مجاهدان غزه خصوصا" کتائب عزالدین قسام را به شما که در پیروزی به آنها کمک کردید، می رسانم.

 



نماینده جنبش حماس در ایران افزود: هیچ مبالغه ای نیست اگر ادعا کنیم شما در این پیروزی ها شریک هستید همانگونه که اسماعیل هنیه گفت در خط مقدم با ما بودید به دلیل حمایت هایی که کردید.

 




وی با طرح این پرسش که چرا فلسطینی ها این اتفاق را یک پیروزی می دانند؟ توضیح داد: پیروزی یعنی یا دشمن را در اهدافش شکست بدهید یا اینکه شما عملا" در میدان و از نظر روحی هم بر او غلبه کنید و آغازی بر پایان او رقم بزنید و امروز مقاومت مردم فلسطین توانسته سه پیروزی بدست بیاورد.

 



خالدالقدومی اظهار کرد: اولا" توانست این دشمن را شکست بدهد و به اهدافش نرسد و حتی یک صهیونیست حقیر نتوانست وارد مسجد الاقصی شود و بدون اینکه چیزی به دست بیاورد از میدان خارج شد و تلاش کرد کتائب ابوخالد محمد الضیف را ترور کند اما نتوانست و او و یارانش چون عقاب پیروز از میدان بیرون آمدند.

 

 

وی با اشاره به ناکام ماندن صهیونیست ها در ترور رهبر حماس ادامه داد: در رسانه ها گفتند به تونل های حماس دست یافتند اما این هم عملیاتی نشد؛ اعلام کرد وارد جنگ زمینی می شود اما باز هم نتوانست؛ نه تنها وارد نشد که سریع موضع را پس گرفت و گفت دنبال این نبودیم.





نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: مقاومت، اهداف دشمن را به زمین زد؛ پیروزی را همراه خود آورد و خشم رژیم صهیونیستی را بالا برد. چطور؟ فقط با موشک های مقاومت این اتفاق نیفتاد؛ با مفاهیم شجاعت و شهامت هم نه؛ با شکستن دروغ های او هم نه؛ بلکه مفهموم شاملی برای مقاومت همه اینها را رقم زد.

 




وی تصریح کرد: ما در اینجا یک بحث عاطفی صرف نداریم بلکه درباره یک موفقیت عملی در میدان مقاومت و اعجاز صحبت می کنیم؛ در برابر ۲۰۰ شهید فلسطینی، به اعتراف خود دشمن حداقل ۵۰ کشته دادند اما آنها میزان را هیچوقت اعلام نمی کنند و علتش این است یهودی ها از مرگ می ترسند اما شهادت برای ما یک ارتقا روحی است و وقتی خبر شهادت فرزندی را به مادرش می دهند، مادر فرزند دوم را به میدان می آورد.

 




خالدالقدومی با اشاره به دستاوردهای مقاومت گفت: این خیلی مهم است با قدرتی در این ابعاد درگیر می شویم و این همه کشته می گیریم و این در میدان اهداف محقق می شود نه شعار؛ عناوین موشک های قاسم و قسام و فتح و فجر و ... اینها موفقیت نظامی علنی علیه ادعاهای امنیتی رژیم صهیونیستی است و تحلیل گران امنیتی خودشان می گویند دچار شوک شدیم.

 




وی با افزودن این نکته که یک چالش امنیتی واقعی در رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده؛ درباره دقت موشک های مقاومت اظهار کرد: گنبد آهنین تبدیل به گنبد ورقه ای شده؛ گنبدی که میلیون ها دلار خرج این پوشش امنیتی کرده بودند.

 



خالدالقدومی با اشاره به ساخت موشک های مقاومت با تجهیزات بومی افزود: حاج قاسم اسلحه و این تجربه و فناوری را به فلسطینی ها منتقل کرد و کسانی که با حاج قاسم کار کردند، می دانند اگر می خواهید هدف متغیر را بزنید نیازمند تجهیزات ماهواره ای و.. است اما آنچه اتفاق افتاد جز کرامت الهی نیست.
 

 


وی گفت: گرچه مهندسین و افراد خبره داریم اما این پیروزی همان ارتش هایی است که دیده نمی شود و آیا این همان جنگ بدر حقیقی در امروز نیست؟ پیامبر برای پیروزی مجاهدین دعا کرد و خداوند هم ضمانت کرده و عدالت نیست که صبر مردم به پیروزی منجر نشود.

 


نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: امروز چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان است و این معادله جدید ما است؛ انها به مسجدالاقصی توهین کردند و این مقابله ما است؛ مقاومتی که شما می توانید روی آن حساب کنید.

 


وی با بیان اینکه سخنگوی القسام اعلام کرد تا الان سلاح های قدیمی را استفاده کردیم و سلاح استراتژیک را هنوز نگه داشتیم؛ گفت: سومین مفهوم مقاومت این است اقدامات نیروهای نظامی با گروه های مردمی و جوانان تکمیل شد و این شعارهای جوانان در قدس بود که تقاضا می کردند وارد مسجدالاقصی شوید و از عزت ما دفاع کنید و مقاومت وارد شد و از عزت و ناموس دفاع کرد.

 

 


خالدالقدومی گفت: صهیونیست ها، این ترسوهای ذلیل خود را با زنان و دختران درگیر کردند اما مقاومت به وسط میدان می آید و نمی گذارد و از خلال غزه ای که یک زندان بزرگ است و ۷۳ سال مقاومت کرده امروز جوانان با دست خالی آماده عملیات استشهادی هستند و این مفهوم اعجاز و پیروزی حقیقی است.
 

 


وی در پایان با بیان اینکه اهداف دشمن را شکست دادیم و در دنیا این صدا را بلند کردیم و این مقاومت قابل احترام است؛ گفت: از کنار قبر حاج قاسم این صدا به دشمن برسد که "ما ملت شهادتیم؛ ملت امام حسینیم".

 

کد خبر 1059012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha