برنامه های فرهنگی هنری سوم خرداد بصورت مجازی در سنقر و کلیایی برگزار می شود

کماسی، گفت: در راستای اجرای برنامه های ملی مذهبی در طول سال و به مناسبت سوم خردادماه سالروز غرور آفرین فتح خرمشهر، امسال نیز همانند سال گذشته برنامه های فرهنگی و هنری بصورت مجازی در سنقروکلیایی اجرا می شود.

محمدرضا کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت شهرستان و شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونای شهرستان، برگزاری بیشتر برنامه های فرهنگی هنری بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را به سمت رسانه‌ای و فضای مجازی سوق داده ایم.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی افزود:شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را در تقویم رسمی ایران به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری کرده‌است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های متعددی همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار می‌شود  از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس با نام «فتح تاریخ» در فضای مجازی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه «عکس نوشته» به مناسبت فتح خرمشهر در محل مجتمع ارشاد، تجهیز کتابخانه های کوچک اصناف به کتابهای دفاع مقدس در سطح شهر و فضا سازی و نصب بنر و پلاکارد مرتبط در محل اشاره کرد.

 

کماسی تصریح کرد: حماسه‌سازی ملت ایران در عرصه‌ی انتخابات، آگاهی و بصیرت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد را عاملی موثر در پیروزی و استمرار انقلاب در عرصه‌های مختلف است و وحدت و همبستگی ملت مسلمان ایران ، عمل به منویات ولایت فقیه ، تأسی از آموزه‌های دین مبین اسلام از ارکان موفقیت، پیروزی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1059034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha