برگزیده شدن روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی

روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» بیان داشت: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برنر دستگاههای اجرایی برگزیده شد.

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این ارزیابی بر اساس شاخص نامه ارسالی از سوی استانداری سیستان و بلوچستان  در بخش های عمومی  و اختصاصی  بود که توسط هیات داوران کلیه شاخص ها به همراه مستندات بررسی  شد.

 

وی افزود : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان  توانست از 1000 امتیاز 885 امتیاز کسب کند  و در ارزیابی دستگاههای اجرایی همتراز رتبه نخست را از آن خود کند.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: اما در میان کلیه دستگاههای اجرایی استان ،دانشگاهها، بانکها ،نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نهادها ارشاد اسلامی با با کسب 946 امتیاز ،دانشگاه علوم پزشکی با کسب 900 امتیاز و شرکت شهرکهای صنعتی استان با کسب 885 امتیاز به عنوان روابط عمومی برتر استان نیز شناخته شد.

 

 راشکی تاکید کرد: در این ارزیابی از 12 روابط عمومی دیگر به عنوان روابط عمومی برتر استان  بر حسب امتیاز کسب شده  و 7 روابط عمومی به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر توسط استادار سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.

 

وی بیان کرد: پیش از این نیز روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان به عنوان  یکی از 7 عضو  هیات رییسه  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندارسیستان و بلوچستان  نیز به مدت 2 سال حکم صادر شده بود.

کد خبر 1059075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha