آزادی ۳۰ محکوم مالی یزدی در دو ماهه ابتدایی سال جاری

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در دو ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ سید مسعود عظیمی با اشاره به حمایت های خیرین در راستای آزادی زندانیان گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

 

عظیمی در ادامه گفت : کل مبلغ بدهی این مددجویان مبلغ ۲۰۳ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۷۳ میلیارد ریال از آن توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۳۰ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد .

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند.

 

این مقام مسئول با تشریح نوع محکومیت این ۳۰ مددجو گفت : از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۱۷ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۶  مددجو محکوم مهریه ، تعداد ۶ مددجو محوم نفقه و ۱ مددجو محکوم پرداخت به دیه بودند .   

 

وی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان یزد به دلیل کمک به ستاد دیه استان در ایام ماه مبارک رمضان گفت : در سال جدید با توجه به این موضوع که امکان برگزاری جشن های گلریزان به صورت حضوری مقدور نبوده و  ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت اینترنتی و مجازی و همینطور ساخت برنامه تلویزیونی ماه مهربانی و پخش آن همه روزه از طریق شبکه استانی یزد نمود که مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال توسط نیکوکاران ، به حساب ستاد دیه استان واریز گردید.

 

عظیمی در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۸۳ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبرند که چشم انتظار کمک نیکوکاران و خیرین استان هستند .

کد خبر 1059095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha