انتخاب و رای مردم باید بر اساس عقل و مبانی اسلامی باشد

حجت‌الاسلام فتاحی گفت: انتخاب و رای مردم باید هوشمندانه، آگاهانه و بر اساس عقل و مبانی اسلامی باشد تا بتوانیم کشور را از شرایط کنونی خارج کنیم.

«حجت‌الاسلام مرتضی فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و ارزشمند بودن مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در حال حاضر به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم و در فضای مجازی و میان مردم بحث انتخابات شروع و مطرح شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک افزود: این مدرسه علمیه با محوریت مدیریت و بسیج طلاب در حرکتی موثر، اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف بیان مباحثی در رابطه با اهمیت و نقش انتخابات و همچنین تشویق عموم مردم برای شرکت در آن کرده است.

 

وی اذعان کرد: در نظر داریم این نشست‌های بصیرتی به صورت مستمر تا انتخابات برای اقشار مختلف مردم برگزار شوند تا ضمن تبیین این رویداد مهم، شایعات و فضای آلوده مجازی ناکام بماند و بتوانیم مردم را به سمت حضور در انتخابات سوق دهیم.

 

حجت‌الاسلام فتاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات یک وظیفه الهی و تکلیفی به حساب می‌آید که بر گردن مردم است، ضرورت دارد مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و برای کشور خود مثمر ثمر واقع شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: انتخاب و رای مردم باید هوشمندانه، آگاهانه و بر اساس عقل و مبانی اسلامی باشد تا بتوانیم کشور را از شرایط کنونی خارج کنیم.

 

کد خبر 1059100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha