انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فرهنگی هنری در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی و هنری مابین این اداره، دانشگاه جامع علمی کاربردی و حوزه هنری شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تفاهم نامه فرهنگی هنری سه جنیه مابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با دانشگاه جامع علمی کاربردی و حوزه هنری این شهرستان منعقد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این تفاهمنامه در راستای کمک به توسعه فعالیت های فرهنگی و تقویت ظرفیت های مردمی فرهنگ و هنر منعقد شده است و همکاری بین این سه نهاد فرهنگی، ظرفیت مناسب تری را برای انجام و اجرای برنامه های فرهنگی هنری در سطح این شهرستان فراهم می کند و با مشارکت و همراهی این نهادها می توان در بسیاری از زمینه های فرهنگی هنری ورود کرد و نتایج و خروجی های خوبی بدست آورد.

 

ضابطی افزود: این تفاهم نامه در حوزه مستندسازی فعالیت های فرهنگی هنری دانشجویان و ادارات، برگزاری پویش های کتابخوانی، برگزاری جشنواره های هنرهای دیجیتال در حوزه گرافیک و فناوری اطلاعات، راه اندازی کافه کتاب و ... منعقد شده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل راه اندازی رشته بازیگری و نمایش از مهرماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی را فرصتی طلایی برای نسل جدید دانست و اظهار امیدواری کرد: علاقه مندان به رشته بازیگری از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند تا بتوانند به صورت علمی این رشته را فرا گرفته و در آینده شاهد نمایش ها و بازخوردهای خوبی با موضوعات روز جامعه در سطح شهرستان باشیم./

کد خبر 1059106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha