اعلام فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع ، طراحی پوستر این نمایشگاه را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان و علاقمندان به شکل مسابقه برگزار می نماید.

معیارهای اصلی طراحی پوستر نمایشگاه براساس، نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری، پویایی و تکیه برمحور نمادهای اسلامی ایرانی و المان های عاشورایی و محرم خواهد بود.

شرایط شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان در تمامی سنین آزاد و رایگان بوده و هر هنرمند حداکثر 3 اثر می تواند به دبیرخانه تحویل آثار ارائه نماید.

این آثار می بایست در ابعاد  ( 70  * 50 ) با کیفیت 300dpi  و در قالب فایل jpg  و Tif  آماده و ارسال شود. ( ارسال هر دو فایل الزامی می باشد.) چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد، خالق اثر می بایست در این خصوص توضیحات کامل را ارائه نماید.

استفاده از آرم، نشان ، ِالمان و علائم غربی و بیگانه که مغایر با قوانین، ضوابط و عرف کشور جمهوری اسلامی ایران است، ممنوع می باشد.

ارسال مشخصات فردی و هویتی طراح، نام اثر، کد ملی، نشانی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی می­باشد.

دبیرخانه نمایشگاه از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده می نماید. به همین منظور تقاضای حضور و شرکت در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

علاقمندان برای حضور دراین رقابت از امروز یکشنبه 02/03/1400 تا روز پنج شنبه 20/03/1400 فرصت دارند آثار خود را در قالب فرمت اعلامی از طریق مراجعه حضوری، ارسال بسته پستی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، بن بست هلال احمر، پلاک ۶، و یا از طریق پست الکترونیک:      ravabet.mode@gmail.com ارسال نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر شرکت کنندگان می توانند با شماره های  66722312  /  66731560  و مراجعه به سایت https://iranmode.farhang.gov.ir/ اقدام نمایند.

کد خبر 1059114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha