برگزاری نشست بصیرتی در کانون شهدای انوج ملایر

علایی گفت: نشست بصیرتی در کانون شهدای انوج ملایر در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار می شود.

«منصوره علایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شھدای روستای انوج ملایر در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت ھای خوبی را در حوزه ھای مختلف داشته است.

مدیر کانون فرھنگی ھنری شھدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد که 52 نفر آن در سامانه بچه ھای مسجد ثبت شده اند افزود: فعالیتھای مختلف فرھنگی، مذھبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتھا در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ھمزمان با ماه مبارک رمضان برنامه ھای مختلفی توسط این کانون انجام شد افزود: این برنامه ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل ھای بھداشتی  و همچنین در فضای مجازی برگزار  خواهد شد.

وی افزود: بیشتر برنامه های ما در فضای مجازی است که شامل جز خوانی قرآن به صورت روزانه برای اعضا، ، ختم صلوات، بارگزاری برنامه های دینی و اعتقادی، مسابقات قرآنی و... بود.

 علایی گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه بزرگ سوم خرداد برنامه های فرهنگی در کانون برگزار می شود.

وی از برگزاری نسست بصیرتی با موضوع سوم خرداد و  روشنگری در انتخابات و انتخاب اصلح برای اعضای کانون خبر داد و تصریح کرد:این برنامه با حضور یکی از سخنرانان برجسته شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: تبلغ برای جذب علاقمندان برای تحصیل در حوزه های علمیه نیز از دیگر برنامه های این کانون در سوم خرداد است.

کد خبر 1059135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha