۱۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از فعالیت هایی که از سال گذشته با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا آغاز شده، توزیع گوشت در بین خانواده های نیازمند است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس در مناسبت های مختلف بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند توزیع شده که در روزهای آتی هم یک هزار و 200 بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: به منظور انجام این اقدام خداپسندانه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد که در شهرها و روستاهای سطح استان قزوین فعال هستند، این خانواده های نیازمند شناسایی شدند که بسته های گوشت توسط کانون ها در بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: البته در کنار اقدام مذکور، کانون های مساجد استان با مشارکت خیران توزیع بسته های معیشتی، نان، غذای گرم و اقلام بهداشتی را در بین خانواده های محروم دارند به طوری که این فعالیت کانون ها از زمان شیوع کرونا به صورت پررنگ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است «هر مومنی که گرفتاری مومنی را برطرف کند، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‌کند»، امیدواریم همه ما با قدم گذاشتن در مسیر دستگیری از نیازمند، مشمول این حدیث امام صادق (ع) شویم.

کد خبر 1059160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha